Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Christmas nails

Four days before Christmas! Most of us are ready for this day. Only some details are pending. Are you ready for this day? From the other side, i do not have decided how I make my fingernails. All designs look so nice and I do not know what to do. Christmas trees, caps, deers are some of the projects. Let's look at some ideas to decide both myself and you still have not decided!


Τέσσερις μέρες πριν τα Χριστούγεννα!! Οι περισσότεροι είναι έτοιμοι για αυτή τη μέρα. Μόνο κάποιες λεπτομέρειες εκκρεμούν.Εσείς είστε έτοιμοι για αυτή τη μέρα; Εγώ πάλι το μόνο που δεν έχω αποφασίσει είναι για το πως να κάνω τα νύχια μου. Όλα τα σχέδια μου φαίνονται τόσο ωραία και δεν ξέρω τι να κάνω. Χριστουγεννιάτικα δέντρα, σκουφάκια, ελαφάκια είναι μερικά από τα σχέδια. Ας δούμε μερικές ιδέες για να αποφασίσω τόσο εγώ όσο και εσείς που ακόμα δεν έχετε αποφασίσει!!!